Sopot, 31.05.2023 r.
LIST REFERENCYJNY
Na podstawie przeprowadzonego w Pomorskiej Grupie Czystości i Dozoru (PGCiD) wdrożenia oprogramowania enova365
oraz obsługi serwisowej
rekomendujemy system enova365
i usługi firmy XLE Sp. z o.o.
Świadczymy kompleksowe usługi z zakresu sprzątania i utrzymania czystości, w tym obiektów wielkopowierzchniowych, autobusów, obiektów wspólnot mieszkaniowych, biur, hoteli, elewacji, ale też specjalistyczne prace związane z dbaniem o tereny zielone oraz drogowe. Siedziba główna znajduje się w Sopocie, ale mamy również oddziały w innych częściach kraju: Warszawa, Kraków, Wrocław. Szczycimy się nowoczesnymi rozwiązaniami - zarówno w narzędziach wykorzystywanych do realizacji usług, jak i nowoczesnymi narzędziami IT do obsługi klienta. Dlaczego system ERP enova365? Przed wdrożeniem systemu ERP korzystaliśmy jedynie z oprogramowania Subiekt do zarządzania sprzedażą oraz Insert GT do obsługi kadrowej. Programy te nie były wystarczające dla naszych potrzeb komunikacji, sprzedaży, rozliczeń w sposób sprawny. Przeprowadzona przez XLE analiza naszych procesów pozwoliła na dobór odpowiednich dla naszych potrzeb elementów systemu. Jaki zakres wdrożenia enova365? Zdecydowaliśmy się na zakup i wdrożenie modułów enova365: ▪️ Moduły podstawowe: Kadry Płace z Delegacjami i Pulpitami Pracownika oraz Kierownika, Księga Handlowa, Księga Inwentarzowa, Handel, CRM oraz DMS z Workflow. ▪️ Moduły dodatkowe: Elektroniczne Wyciągi Bankowe, Harmonogram Zadań. Jakie zmiany odnotowaliśmy po wdrożeniu enova 365? Wdrożenie systemu enova 365 zostało przeprowadzone w 2018 roku i po tym czasie możemy stwierdzić, że zastosowane rozwiązania wniosły szereg korzyści w całym przedsiębiorstwie. Najważniejsze dla nas to przyśpieszenie obiegu dokumentów między działami i umożliwienie dostępu do dokumentów i danych w trybie zdalnym. Ponadto zapewniono poprawę planowania i rejestracji poszczególnych czynności oraz zarządzania zadaniami sprzedażowymi 7 koordynatorów w różnych częściach kraju, zautomatyzowano cykliczne wysyłanie kilkuset faktur oraz uwzględniono proces windykacji. Kolejnym istotnym elementem było uporządkowanie danych dotyczących pojazdów i urządzeń wraz z alertami o terminach przeglądów, ubezpieczeń, napraw. W obszarze kadrowo-płacowym cenimy możliwość szybkiej, zdalnej komunikacji i wymiany danych w systemie, automatyzację i standaryzację obiegu wniosków pracowniczych z wykorzystaniem Pulpitów Pracownika i Pulpitów Kierownika. Kolejną zaletą jest wyeliminowanie problemów z wyliczaniem składników w płacach. Co więcej, ewidencja czasu pracy w systemie oraz kontrola limitów nieobecności są dostępne w podglądzie na bieżąco. Nastąpiła też integracja z działem księgowości, co pozwala uniknąć drukowania wielu niepotrzebnych dokumentów. Dlaczego polecamy system enova365 i firmę XLE Sp. z o.o.? Jesteśmy zadowoleni z wdrożenia systemu enova365 jak i z samego programu, i możemy polecić takie rozwiązanie organizacjom, które również chcą zoptymalizować pracę w obszarze sprzedaży, księgowości oraz kadr i płac.
Jakub Majszak, Prokurent Spółki PGCiD


Sprawdź inne
- Referencje za wdrożenie ERP enova365 w LENTIMAX TRYZNO Sp. K., Łódź
- Referencje dla XLE za wdrożenie ERP enova365 w Bysevo Sp. z o.o., Gdańsk
- Referencje dla XLE za wdrożenie ERP enova365 w Sail Service, Gdańsk
- Referencje dla XLE za wdrożenie enova365 w firmie POLSKIE RATOWNICTWO OKRĘTOWE SP. Z O.O., Gdynia
- Referencje dla XLE za wdrożenie KiP enova365 od STOCZNIA REMONTOWA NAUTA S.A., Gdynia