Pomoc zdalna enova365 – jak to działa?
W celu pomocy Klientom w obsłudze enova365 wykorzystujemy Internet, tj. program „Team viewer”, skracając tym samym czas reakcji na zgłoszenie.
Nasz konsultant – serwisant, korzystając z Team Viewer’a, może uzyskać zdalny dostęp do Państwa komputera za pośrednictwem Internetu. Pracuje on wtedy tak, jakby był przy nim bezpośrednio obecny. Na obydwu komputerach wyświetlany jest dokładnie ten sam obraz, więc działania serwisanta są widoczne na Państwa monitorze i wówczas serwisant ma dogodny dostęp do Państwa folderów, może instalować aplikacje, kopiować pliki itp. Te czynności mogą być wykonywane wyłącznie za Państwa wiedzą i zgodą. Przed rozpoczęciem pierwszego połączenia w ramach pomocy zdalnej, kontaktujemy się z Klientem, by uzgodnić numer ID.
Kliknij w poniższy przycisk i skorzystaj z Pomocy zdalnej.