Zarządzanie procesami – enova365 DMS (Document Management System)
czyli po naszemu – system zarządzania dokumentami – to narzędzie, które usprawnia obieg dokumentów w firmie, między pracownikami, działami, oddziałami.
e-obieg dokumentów dla biznesu
Cyfrowy obieg dokumentów dzięki enova365 DMS oznacza możliwość:
- gromadzenia dokumentów,
- wyszukiwania i udostępniania dokumentów,
- wglądu do dokumentów,
- porządkowania, ewidencjonowania dokumentów,
- równoległej pracy na tym samym dokumencie,
w sposób szybki, zdalny, a do tego prosty.
Funkcjonalność modułu enova365 DMS
enova 365 DMS to zestaw narzędzi o charakterze ewidencyjnym, który wspiera przechowywanie, porządkowanie dokumentów w rejestrach (przychodzące/ wewnętrzne/ wychodzące) oraz ewidencjonowanie zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, a także przypisywanie ich do spraw, działów merytorycznych czy też elementów w strukturze organizacyjnej. Posiada opcje ułatwiające wprowadzanie danych do systemu, w tym funkcjonalność OCR (Optical Character Recognition) – służącą do rozpoznawania znaków oraz całych tekstów z plików graficznych oraz plików PDF – dzięki temu możliwe jest szybkie wyszukiwanie wg treści.
Oszczędności z DMS
Po wdrożeniu modułu DMS zlikwidujesz segregatory i stosy papierów, zaczniesz oszczędzać materiały drukarskie oraz energię pracowników, a przede wszystkim zyskasz czas na zajmowanie się rozwojem biznesu. Widzisz wciąż dokumenty na biurkach, a w szafach segregatory już się nie mieszczą? Zastanawiasz się, gdzie wcisnąć dodatkowy regał? Nie trać – wyobraź sobie, jak piękny jest cyfrowy ład w firmie i zgłoś się do nas!
Sprawdź też dodatek XLE – DMS_XLE – dowiedz się więcej na temat wdrożenia DMS z artykułu.
DMS może być wspierany przez moduł Workflow w kwestii definiowania i realizacji ustalonych procesów w obszarze przetwarzania dokumentów, którym podlegają dokumenty DMS.