Usługi wykonujemy dla Klientów posiadających umowy serwisowe lub wykupiony pakiet godzin prepaid.
Cena netto za 1 osobo-roboczo-godzinę (1h) od 1.09.2024 r.
300 PLN
Sprawdź poniżej cennik naszych usług wdrożeniowych i serwisowych – to nie wiedza tajemna.
Po wdrożeniu oprogramowania enova365 służymy wsparciem naszego HelpDesk – zespołu ekspertów, którzy zajmują się serwisem i rozwojem ERP u Klientów XLE.
Usługi wykonujemy dla Klientów posiadających umowy serwisowe lub wykupiony pakiet godzin prepaid.
Cena netto za 1 osobo-roboczo-godzinę (1h) od 1.09.2024 r.
300 PLN
od 240 PLN/h
Pakiety godzin są opłacane z góry – prepaid. Wykorzystanie nabytych jednostek jest możliwe przez 1 rok.
Kup pakiet korzystając z przycisku obok.
Pakiet | Cena za 1h (PLN) | Cena pakietu (PLN) |
---|---|---|
5 h | 300 | 1500 |
od 10 h | 285 | od 2850 |
od 100 h | 265 | od 26500 |
od 300 h | 240 | od 72000 |
od 230 PLN/h
Umowa abonamentowa serwisowa obejmuje co najmniej 2 godziny usług serwisowych miesięcznie. Płatność następuje z góry. W przypadku Regulaminowego Czasu Reakcji niewykorzystane godziny nie przechodzą na kolejny miesiąc. Sprawdź pozostałe opcje.
Wygeneruj umowę wybierając liczbę godzin w ramach umowy na obsługę serwisową enova365 oraz czas reakcji na zlecenie.
Liczba h w Umowie | Cena abonamentu (PLN) | Kolejne godziny (nadwykonania, PLN) |
---|---|---|
2 | 700 | 300 |
5 | 1325 | 265 |
10 | 2400 | 240 |
20 | 4600 | 230 |
>20 | Liczba h w Umowie x 230 | 230 |
Opcje czasu reakcji na zlecenie – poza Regulaminowym:
Ekspres | jednorazowa opłata za ominięcie kolejki – pilne zlecenia, w tym realizowane poza regulaminowymi Godzinami Pracy | 200 PLN |
N3BD | dopłata do umowy serwisowej gwarantująca podjęcie zlecenia w ciągu 3 dni roboczych; niewykorzystane godziny przechodzą na kolejny miesiąc | 50 PLN/do 1h/m-c |
Dyżur | dopłata do umowy serwisowej – rozszerzenie regulaminowego czasu pracy – patrz regulamin | 1200 PLN/mc |
Naliczenie pracy zleconej do wykonania poza godzinami pracy biura:
w dni robocze w godzinach 6:00-8:00, 17:00-20:00 | +50% |
w dni robocze w godzinach 20:00-6:00 oraz w soboty i dni ustawowo wolne od pracy | +100% |
Ceny w cenniku nie zawierają 23% podatku VAT.
Obniżenie wartości umowy podczas jej obowiązywania – 500 PLN
Zasady obsługi serwisowej
OPCJA NR 1 UMOWA SERWISOWA / ABONAMENTOWA
OPCJA NR 2 PAKIET GODZIN
OPCJE DODATKOWO PŁATNE:
Jak skutecznie zlecać prace serwisowe enova365:
“Większe prace serwisowe” to prace szacowane na więcej niż 5h, które należy ustalać poza umową/pakietem.
Reklamacje również przyjmowane są jako zgłoszenie serwisowe. Przechodzą w standardowy tryb zleceń, tj. rejestracja i realizacja zlecenia. W tym przypadku należy dodać informację – które zlecenie podlega reklamacji.
W przypadku uznania reklamacji na poczet Klienta, opłata nie zostanie pobrana.
Zawsze, w razie jakichkolwiek pytań, wątpliwości i wszystkiego, co Państwa nurtuje w obszarze
obsługi serwisowej, prosimy kontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta drogą elektroniczną
biuro@xle.pl lub dzwoniąc pod numer 58 746 35 00.
Formularz kontaktowy
Napisz do nas