Przejdź do treści

Księgowość w Chmurze z systemem enova365

Gdynia, 13 grudnia 2021 r.

O Firmie

Domsi Sp. z o.o. to trójmiejska firma deweloperska funkcjonująca od 2020 roku. Zarząd spółki podjął decyzję o wdrożeniu oprogramowania enova365 na podstawie informacji o różnych programach do obsługi księgowości w tym obsługi zdalnej, przy założeniu możliwie najniższych barier wejścia, sprawnego wdrożenia i wsparcia dla księgowości i zarządu. 

Analiza działalności i wymagań spółki przez Autoryzowanego Partnera XLE Sp. z o.o. pozwoliła na wybranie modułów enova365 oraz najbardziej dogodnego modelu korzystania z oprogramowania.

Zidentyfikowane potrzeby Klienta

  • zautomatyzowane wystawianie faktur z możliwością edycji treści, 
  • zautomatyzowane eksportowanie danych dla celów sprawozdawczych i analitycznych
  • dostęp do danych przy pracy zdalnej
  • brak kosztów inwestycyjnych w software i infrastrukturę

Zastosowane rozwiązanie

obszar finanse i księgowość enova365  baner

Wykorzystane we wdrożeniu moduły:

KSIĘGA HANDLOWA: enova365 Księga Handlowa przeznaczona jest do księgowania w oparciu o plan kont. To ergonomiczne i nowoczesne narzędzie dla księgowych, które pozwala ewidencjonować dokumenty, sporządzać deklaracje oraz sprawozdania bieżące i okresowe. Usprawnia codzienną pracę, zamykanie miesiąca czy roku obrachunkowego. Oprócz funkcji opartych o ogólne zasady prowadzenia księgowości, oferuje narzędzia, które automatyzują proces ewidencjonowania dokumentów oraz operacji gospodarczych.

FAKTURY: moduł enova365 zapewnia obsługę firmy w zakresie wystawiania dokumentów sprzedaży.

Wybrany model dostępu:

enova365 best in cloud

Firma DOMSI korzysta z modelu abonamentowego / subskrypcyjnego w chmurze Microsoft Azure SaaS, gdzie nie ma kosztu zakupu oprogramowania, a jedynie comiesięczna opłata za korzystanie z systemu. Dodatkowo Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów na utrzymanie oprogramowania, czy na zapewnienie bezpiecznych serwerów. Wspólna baza danych i oprogramowanie znajduje się na zewnętrznym serwerze, a Użytkownicy mają dostęp do zasobów firmy z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu.

Główne korzyści z inwestycji

Firma DOMSI, dzięki wdrożeniu systemu enova365 i wykorzystaniu modelu abonamentowego, wskazuje na następujące korzyści dla Firmy DOMSI:

  • automatyzacja operacji księgowych, sprzedażowych (ewidencji, rozliczeń, sprawozdawczości) – ułatwienie i przyśpieszenie pracy, zwiększenie wydajności księgowości przy minimalizacji błędów
  • dostęp do danych przez upoważnione osoby w dowolnym czasie i z różnych urządzeń z dostępem do Internetu (komputer, tablet, smartfon) – usprawnienie pracy zdalnej, wymiany informacji, oszczędność czasu – dzięki rozwiązaniu chmurowemu
  • efektywne przygotowanie sprawozdawczości wewnętrznej i zewnętrznej
  • bezpieczna archiwizacja dokumentów związanych z kontrahentami
  • zwolnienie z konieczności dbania o bezpieczeństwo i o serwery przez firmę DOMSI – jest to zapewnione przez Microsoft Azure.

„Od początku funkcjonowania naszej firmy chcieliśmy zadbać o zapewnienie oprogramowania klasy ERP, które nie będzie dla nas kłopotliwe, a jednocześnie nie będzie wymagało nakładów inwestycyjnych w software i dbałości o infrastrukturę. Takim rozwiązaniem jest dla nas enova365 z dostępem abonamentowym w Chmurze SaaS.”

– Anna Malewska, Prokurent w DOMSI Sp. z o.o.