Polecenie dla XLE za wdrożenie enova365 – obszar handel, księgowość, kadry i płace
Gdańsk, 27-04-2017
REFERENCJE
Historia firmy
Narzędzia Sp. z o.o. to firma z historią sięgającą 1994 roku. Od początku działalności założeniem było dostarczanie profesjonalnych narzędzi najbardziej wymagającym odbiorcom. Po 7 latach uruchomiony został serwis elektronarzędzi oraz pneumatyki. W 2013 roku poszerzyliśmy obszar działalności uruchamiając przedstawicielstwo na Śląsku.
Obecnie współpracujemy bezpośrednio z czołowymi producentami narzędzi z Polski, Europy i producentami z dalekiego Wschodu. Dysponujemy profesjonalną kadrą doradców technicznych z wieloletnim doświadczeniem. W bardzo szerokiej gamie oferowanego przez nas asortymentu znajdują się elektronarzędzia, pneumatyka, maszyny budowlane, agregaty prądotwórcze, narzędzia ręczne, narzędzia skrawające oraz wiele innych.
Dlaczego zmieniliśmy system ERP?
Decyzję o zakupie nowego systemu podjął zarząd spółki po zapoznaniu się z możliwościami, jakie daje enova365. W przeciwieństwie do poprzedniego systemu, który przestał spełniać wymagania dynamicznie rozwijającej się firmy, enova365 pozwala na rozwój systemu razem z przedsiębiorstwem. Jednym z głównych celów wdrożenia nowego systemu była potrzeba utworzenia panelu dla klienta dostępnego przez stronę www oraz implementacja takiego rozwiązania, które pozwoli na kompleksową obsługę działu handlowego, serwisu, księgowości oraz procesów związanych z obsługą administracyjną. System miał być na tyle elastyczny, żeby nie blokował rozwoju firmy i umożliwiał realizację wizji zarządu.
„Od wielu lat tłumaczymy naszym Klientom, że warto zainwestować w dobre narzędzia, które pozwolą zrobić pracę mniejszym kosztem i szybciej, program enova365 dokładnie realizuje to wyzwanie. By Firma mogła się rozwijać potrzebuje dobrych rozwiązań systemowych i oprogramowania, które nie będzie tego rozwoju hamować. enova365 to dobre rozwiązanie, które szczerze polecam.” Józef Kisielewski – prezes zarządu
Wszyscy w enova365
Wdrożenie enova365 objęło swoim zasięgiem całą firmę, a nawet wykroczyło poza jej granice biznesowe i geograficznie. System wspomaga pracę sprzedawców w oddziałach sklepów w Gdańsku i Rumi oraz przedstawicieli handlowych pracujących lokalnie jak i w terenie. Dostęp do enova365 przez przeglądarkę www daje możliwość wglądu w dane kontrahenta na bieżąco wspomagając handlowca na spotkaniu, a zarząd w podejmowaniu decyzji, niezależnie od tego czy przebywa w firmie czy nie.
Księgowość prowadzona jest przez biuro rachunkowe, które loguje się do naszej enova365. Na bieżąco mamy wgląd w księgowania dokumentów i naliczanie płac. Bardzo nam taki model pracy odpowiada.
Nasi pracownicy mają także możliwość złożenia wniosku urlopowego lub wypełnienia delegacji przez Pulpit Pracownika. Nie przychodzą już z pytaniami o pozostały urlop do wykorzystania. Wszystko co dotyczy ich pracy w naszej firmie, od czasu pracy po informacje podatkowe, mogą zweryfikować na swoim profilu
Również nasi kontrahenci mają dostęp do enova365. Przez Pulpit Kontrahenta mogą podejrzeć swoje dedykowane ceny, dodać zapytanie o ofertę, pobrać faktury lub poznać bieżący stan rozliczeń.
Jakie zmiany widzimy po wdrożeniu enova365?
Wdrożenie enova365 dało nam szereg korzyści. Rozwiązania zaimplementowane w module Handel pozwala nam na zminimalizowanie zalegania towarów nierotujących, pozwala utrzymać spójność w zakresie wystawianych przez handlowców ofert oraz ogranicza sprzedaż do klientów niewypłacalnych. Dedykowane Pulpity Pracownika i Kierownika uruchomiły możliwość samoobsługi pracowniczej jak i otworzyły nowy kanał komunikacji z klientem – obie te funkcje składają się na oszczędność czasu i pozwalają bardziej angażować się w rozwój firmy a także usprawniają przepływ informacji pomiędzy kontrahentami, pracownikami zdalnymi i zarządem firmy. Na szczególną uwagę zasługuje zmiana związana z obiegiem dokumentów kosztowych. Każdy dokument trafiający do księgowości jest wcześniej skanowany, opisywany i akceptowany przez zarząd. Dokumenty księgowane są na bieżąco, gdyż nasze biuro rachunkowe widzi obraz dokumentu i posiada o nim wszystkie niezbędne informacje potrzebne do zaksięgowania go na właściwe konta.
Czy polecamy system enova365 i firmę XLE Sp. z o.o.?
Oczywiście! Z firmą XLE Sp. z o.o. współpracujemy od wielu lat. Jest dla nas partnerem nie tylko jako znawca systemów klasy ERP, ale także jest wsparciem technicznym oraz merytorycznym w różnych kwestiach. To zgrany zespół kreatywnych osób o bardzo dużym zaangażowaniu. To co robią z tym systemem, to jak go dopasowują do naszych potrzeb i jaką wiedzą dysponują, to właśnie to, czego powinno się oczekiwać od profesjonalnej firmy wdrożeniowej. Szczerze polecamy współpracę z XLE Sp. z o.o. i system enova 365!
Józef Kisielewski
Narzędzia Sp. z o.o.
Przeczytaj case study wdrożenia enova365 w firmie Narzędzia: