Przejdź do treści

Sprzedaż i CRM

Sprzedaż i CRM

sprzedaż i CRM enova365 baner

Obszar enova365 Sprzedaż i CRM to narzędzie dopasowane do mobilnej pracy Handlowców.

W jednym miejscu zgromadzone są dane pozwalające na skuteczną organizację pracy – rejestrację danych o kontrahentach, zaplanowanych działaniach związanych z kontrahentami. Moduł umożliwia definiowanie własnych typów aktywności, projektów, kampanii CRM, dzięki czemu dowolnie można dostosować wygląd i zachowanie systemu do indywidualnych wymagań firmy. Co więcej, dostęp do dokumentów, danych dotyczących klientów, jest możliwy z urządzeń mobilnych – Handlowiec ma do nich dostęp w podróży, czy podczas spotkań biznesowych poza siedzibą firmy.

Moduł został wyposażony w funkcje, które wykraczają poza standardowe możliwości aplikacji tego typu:

  • Ewidencja kontaktu z Klientem enova365 – pozwala na tworzenie raportów dotyczących historii kontaktów z konkretnym Kontrahentem. Oprogramowanie zawiera gotowe wzorce, które możesz modyfikować według potrzeb Twojej Firmy.
  • Pulpit kontrahenta – możesz dać dostęp do zamówień swoim Klientom. Dzięki temu będą mogli sprawdzić swoją historię zamówień oraz pobierać faktury.
  • Obsługa lejka sprzedażowego enova365 – przeanalizuje lejek sprzedażowy za Ciebie. Dzięki temu łatwiej będziesz podejmować decyzje, dostosujesz komunikat do konkretnej grupy klientów. Będziesz mieć pewność, z jakiego źródła firma pozyskuje najwięcej Klientów.
  • Integracja z kalendarzem Google – zautomatyzujesz wymianę info z wizyt handlowych – między swoim kalendarzem Google a bazą systemu.

Nowość! enova365 oferuje teraz dodatek „Przedstawiciel Handlowy” – to aplikacja, która obsługuje procesy sprzedażowe, zapewnia mobilny dostęp do informacji o planowanych wizytach, usprawnia zarządzanie danymi dotyczącymi poszczególnych kontaktów z klientami – a wszystko w integracji z mapami i kalendarzem Google.