enova365 Procesy
Obszar enova365 „Procesy” to podstawa we wszystkich obszarach Twojej firmy, jeśli chcesz uporządkować i usprawnić obieg dokumentów oraz zarządzanie zadaniami między pracownikami, działami, filiami. Takie narzędzie powinno funkcjonować w każdym przedsiębiorstwie – dużym, średnim i małym – niezależnie od branży.
Zarządzanie procesami – Moduł enova 365 WORKFLOW
Wiele czynności, które masz Ty i Twoi pracownicy do wykonania staje się uporządkowana, co więcej – już nie musisz powtarzać co pół roku, że jest zadanie do wykonania – system informuje o terminach, angażowane są także osoby zatwierdzające poszczególne etapy. Oszczędzasz czas, nerwy, papier, minimalizujesz ryzyko popełnienia błędu i opóźnień przez uczestników zadań na różnym poziomie – w każdym dziale – od najniższego szczebla po kadrę zarządczą.
Organizacyjna płynność z systemem enova365
Odzwierciedla procedury zachodzące w organizacji. W jednym miejscu agreguje informacje z różnych działów w firmie.
Po wykonaniu czynności przez pracownika, system automatycznie przekazuje zadanie w procesie do kolejnej osoby odpowiedzialnej za jego wykonanie.
Dzięki pełnej integracji Workflow z innymi modułami enova365, korzystasz z zarządzania procesowego we wszystkich obszarach, które masz w systemie. Narzędzie intuicyjnie organizuje oraz automatyzuje procesy i czynności w firmie. Prowadzi użytkownika „za rękę” przez czynności zdefiniowane w procesie.
Bardzo przydatna funkcjonalność między innymi przy obsłudze kadrowej w firmie, gdzie np. pracownik ma dokładnie wskazane, jak właściwie złożyć wniosek urlopowy.
Zarządzanie procesami – enova365 DMS (Document Management System)
czyli po naszemu – system zarządzania dokumentami – to narzędzie, które usprawnia obieg dokumentów w firmie, między pracownikami, działami, oddziałami.
e-obieg dokumentów dla biznesu
Cyfrowy obieg dokumentów dzięki enova365 DMS oznacza możliwość:
- gromadzenia dokumentów,
- wyszukiwania i udostępniania dokumentów,
- wglądu do dokumentów,
- porządkowania, ewidencjonowania dokumentów,
- równoległej pracy na tym samym dokumencie,
w sposób szybki, zdalny, a do tego prosty.
Funkcjonalność modułu enova365 DMS
enova 365 DMS to zestaw narzędzi o charakterze ewidencyjnym, który wspiera przechowywanie, porządkowanie dokumentów w rejestrach (przychodzące/ wewnętrzne/ wychodzące) oraz ewidencjonowanie zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, a także przypisywanie ich do spraw, działów merytorycznych czy też elementów w strukturze organizacyjnej. Posiada opcje ułatwiające wprowadzanie danych do systemu, w tym funkcjonalność OCR (Optical Character Recognition) – służącą do rozpoznawania znaków oraz całych tekstów z plików graficznych oraz plików PDF – dzięki temu możliwe jest szybkie wyszukiwanie wg treści.
Oszczędności z DMS
Po wdrożeniu modułu DMS zlikwidujesz segregatory i stosy papierów, zaczniesz oszczędzać materiały drukarskie oraz energię pracowników, a przede wszystkim zyskasz czas na zajmowanie się rozwojem biznesu. Widzisz wciąż dokumenty na biurkach, a w szafach segregatory już się nie mieszczą? Zastanawiasz się, gdzie wcisnąć dodatkowy regał? Nie trać – wyobraź sobie, jak piękny jest cyfrowy ład w firmie i zgłoś się do nas!
Sprawdź też dodatek XLE – DMS_XLE – dowiedz się więcej na temat wdrożenia DMS z artykułu.
DMS może być wspierany przez moduł Workflow w kwestii definiowania i realizacji ustalonych procesów w obszarze przetwarzania dokumentów, którym podlegają dokumenty DMS.