enova365 Handel i magazyn
Obszar enova365 „Handel i Magazyn” zapewnia kompleksową informację na temat transakcji firmowych i kontrahentów w jednym miejscu oraz automatyzację procesów handlowych. Przeznaczony jest dla przedsiębiorstw prowadzących działalność:
- handlową (zarówno hurtową, jak i detaliczną)
- usługową
- produkcyjną
- budowlaną
- oferującą stale lub cykliczne usługi
w tym za pośrednictwem sklepu internetowego (z modułem enova365 „esklep konektor”).
Dzięki swoim zaawansowanym funkcjom, rozwiązanie enova365 Handel i Magazyn stanowi kompletne narzędzie do obsługi firmy w zakresie:
- tworzenia i wydruku dokumentów sprzedażowych (w tym faktur z mechanizmem podzielonej płatności – split payment), handlowych, magazynowych, obsługi wielu magazynów,
- tworzenia rozbudowanych kartotek z indywidualnymi cechami i załącznikami,
- tworzenia indywidualnych cenników kontrahentów, progów rabatowych, przecen okresowych,
- przechowywania informacji o kontrahentach, bankach, urzędach,
- wymiany dokumentów z kontrahentami (moduł enova365 „EDI”)
Moduł Handel jest w pełni zintegrowany z Ewidencją Środków Pieniężnych, uzupełniającą moduły handlowe w ramach rozliczeń z kontrahentami, jak również z Ewidencją Dokumentów i rejestrem VAT.
Zobacz, jak proste może być zarządzanie zamówieniem
Czy chcesz jeszcze bardziej usprawnić komunikację z Twoimi kontrahentami, gdziekolwiek jesteś?
enova365 oferuje innowacyjne rozwiązanie – dodatek do modułu Handel i Magazyn – „Pulpit Kontrahenta”, dzięki któremu wymiana informacji i dokumentów z Twoimi klientami i dostawcami będzie możliwa zdalnie, za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
Twoja działalność obejmuje produkcję?
Możesz uwzględnić to w swoim systemie informatycznym wdrażając moduł enova365 Produkcja.
By poznać lepiej zagadnienie wdrożenia enova 365 w obszarze Handel, przeczytaj o przebiegu wdrożenia w case study: