Przejdź do treści

Handel i magazyn

enova365 Handel i magazyn

handel enova365 baner

Obszar enova365 „Handel i Magazyn” zapewnia kompleksową informację na temat transakcji firmowych i kontrahentów w jednym miejscu oraz automatyzację procesów handlowych. Przeznaczony jest dla przedsiębiorstw prowadzących działalność:

  • handlową (zarówno hurtową, jak i detaliczną)
  • usługową
  • produkcyjną
  • budowlaną
  • oferującą stale lub cykliczne usługi

w tym za pośrednictwem sklepu internetowego (z modułem enova365 „esklep konektor”).

Dzięki swoim zaawansowanym funkcjom, rozwiązanie enova365 Handel i Magazyn stanowi kompletne narzędzie do obsługi firmy w zakresie:

  • tworzenia i wydruku dokumentów sprzedażowych (w tym faktur z mechanizmem podzielonej płatności – split payment), handlowych, magazynowych, obsługi wielu magazynów,
  • tworzenia rozbudowanych kartotek z indywidualnymi cechami i załącznikami,
  • tworzenia indywidualnych cenników kontrahentów, progów rabatowych, przecen okresowych,
  • przechowywania informacji o kontrahentach, bankach, urzędach,
  • wymiany dokumentów z kontrahentami (moduł enova365 „EDI”)

Moduł Handel jest w pełni zintegrowany z Ewidencją Środków Pieniężnych, uzupełniającą moduły handlowe w ramach rozliczeń z kontrahentami, jak również z Ewidencją Dokumentów i rejestrem VAT.

Zobacz, jak proste może być zarządzanie zamówieniem

Czy chcesz jeszcze bardziej usprawnić komunikację z Twoimi kontrahentami, gdziekolwiek jesteś?

enova365 oferuje innowacyjne rozwiązanie – dodatek do modułu Handel i Magazyn – „Pulpit Kontrahenta”, dzięki któremu wymiana informacji i dokumentów z Twoimi klientami i dostawcami będzie możliwa zdalnie, za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

Twoja działalność obejmuje produkcję? 

Możesz uwzględnić to w swoim systemie informatycznym wdrażając moduł enova365 Produkcja.

By poznać lepiej zagadnienie wdrożenia enova 365 w obszarze Handel, przeczytaj o przebiegu wdrożenia w case study: