XLEXLEXLEXLE
  • Strona główna
  • O firmie
    • Zespół
    • O nas
    • Certyfikaty
    • Klienci
    • Wdrożenie systemu ERP
  • Enova 365
  • Oferta
    • enova 365
    • Comarch ERP Optima
    • Własne rozwiązania
    • eZdrowie
    • Comarch Optimed24
    • Chmura – zamówienia on-line
  • Cenniki
    • Usługi
    • Comarch
    • enova 365
  • Referencje
  • Kontakt
  • Strefa
  • Pomoc zdalna

enova 365

    Home enova 365
    Pobierz demo
    Cennik dla firm
    Cennik dla biur rachunkowych
    enova365 możliwości

    enova365 to jedyny w Polsce system multiinterfejsowy. Użytkownik może wybrać jeden ze sposobów korzystania z systemu: okienkowy (aplikacja zainstalowana na komputerze), przeglądarkowy (dostęp do systemu poprzez przeglądarkę internetową), dotykowy (wkrótce również komórkowy), mając pewność, że pracuje na tym samym systemie, korzystając z tej samej bazy danych.

    Standardowa funkcjonalność systemu może być dowolnie rozbudowana o różnego rodzaju dodatki, dopasowując tym samym program do nawet najbardziej specyficznych dla danej branży lub organizacji potrzeb. W miarę rozwoju przedsiębiorstwa aplikację można rozbudowywać o kolejne stanowiska, moduły czy warianty. Rosnące wymagania wobec systemu nie determinują już potrzeby jego zmiany – enova365 (enova) to inwestycja na wiele lat niezależnie od rosnącego zatrudnienia, profilu działalności firmy, zmian na rynku czy w przepisach.

    Firma w początkowej fazie rozwoju może zakupić system w jednym z trzech wariantów kolorystycznych (enova365 w wersji srebrnej, złotej lub platynowej), które odwzorowują zakres funkcjonalny modułów, a z czasem podnieść wersję do wyższej bez konieczności reorganizacji, wymiany i konwersji baz czy migracji danych.

    enova365 (enova) to doskonały system do standaryzacji i automatyzacji procesów biznesowych i wspierania procedur w firmie. Łączy prostotę obsługi z ogromem możliwości konfiguracji oraz implementacji rozwiązań będących odpowiedzią na indywidualną specyfikę firmy, w której funkcjonuje. Wspiera nowoczesne metody zarządzania, pozwala planować podejmowane działania oraz dokonywać bieżących analiz.

    • HANDEL
    • KSIĘGOWOŚC
    • KADRY
    • WORKFLOW
    • CRM
    • PULPITY

    HANDEL

    Handel to jeden z obszarów opracowanych w ramach systemu ERP enova365 (enova) – dedykowany przedsiębiorstwom prowadzącym działalność:

    • handlową ( zarówno hurtową, jak i detaliczną)
    • usługową
    • produkcyjną
    • budowlaną
    • oferującą stale lub cykliczne usługi

    Dzięki swoim zaawansowanym funkcjom, Handel systemu enova365 stanowi kompletne narzędzie do obsługi firmy w zakresie:

    • tworzenia i wydruku dokumentów sprzedażowych, handlowych, magazynowych,
    • obsługi wielu magazynów,
    • tworzenia kart towarowych i usługowych,
    • tworzeniu cenników,
    • przechowywaniu informacji o kontrahentach firmy.

    Moduł jest w pełni zintegrowany z Ewidencją Środków Pieniężnych, uzupełniającą moduły handlowe w ramach rozliczeń z kontrahentami jak również z Ewidencją Dokumentów i rejestrem VAT.

    W obszarze Handel enova365 (enova) funkcjonują moduły:

    • enova365 Faktury – umożliwia obsługę firmy w zakresie wystawiania wszelkich dokumentów sprzedażowych
    • enova365 Handel – posiada funkcjonalność modułu Faktury, rozbudowaną o prowadzenie gospodarki magazynowej
    • enova365 Ewidencja Środków Pieniężnych – związany z ewidencjonowaniem, tworzeniem i raportowaniem wszelkich operacji zachodzących w firmie oraz dokumentów dotyczących prowadzenia rozrachunków, transakcji z klientami, pracownikami, urzędami czy bankami.
    • enova365 Produkcja – to zintegrowany system do kompleksowego zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie.
    Handel
    Faktury
    Produkcja
    Ewidencja Środków Pieniężnych
    Split payment

    KSIĘGOWOŚĆ

    Wnikliwą i sprawną analizę sfery finansowo-księgowej firmy enova365 zapewnia przez dedykowane w tym celu moduły:

    • Księga Podatkowa – przeznaczona do obsługi księgowości uproszczonej (księga przychodów i rozchodów lub ewidencja przychodów objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym)
    • Księga Handlowa – wyspecjalizowana w obsłudze księgowania w oparciu o plan kont (pełna księgowość kontową zgodną z  Ustawą o Rachunkowości)

    Prowadzeniu ewidencji środków trwałych firmy dedykowany jest moduł Księga Inwentarzowa. Służy on prowadzeniu kartotek środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia dodatkowego.

    Split payment
    JPK

    KADRY I PŁACE

    enova365 obszarowi kadrowo-płacowemu dedykuje najwięcej modułów. Oprócz rozwiązania niezbędnego w prawie każdej firmie (enova365 Kadry Płace) producent przygotował moduły skierowane do konkretnych odbiorców jak np. enova365 Pracownicy Uczelni uwzględniające specyfikę tego zawodu.

    Działy kadrowe w swej codziennej pracy mają zapewnione kompleksowe wsparcie dzięki mnogości dedykowanych modułów:

    • Delegacje Służbowe
    • Pracownicy Eksportowi
    • 4Trans (Tachoscan)
    • Zarządzanie odzieżą roboczą
    • Import/Eksport RCP
    • Zbiorcza edycja czasu pracy

    WORKFLOW

    Na wzrost efektywności działania firmy wpływa odpowiednie zarządzanie procesami zachodzącymi w codziennej pracy. Koordynację pracy poszczególnych działów przedsiębiorstwa zapewniają dwa moduły:

    • Workflow – (ang. work flow, ‘przepływ pracy’) zapewnia automatyzację procesów biznesowych, poprzez tworzenie procedur zarządzających sprawnym przekazywaniem informacji, zadań i dokumentów kolejnym uczestnikom procesu.
    • enova365 DMS (Document Managment System) – służy do ewidencjonowania dokumentacji w firmie, tworzenia cyfrowych archiwum wprowadzonych do systemu dokumentów. Cecha, która wyróżnia enova365 DMS to funkcjonalność OCR (Optical Character Recognition) czyli rozpoznawanie znaków oraz całych tekstów z plików graficznych i pdf.

    CRM

    Dzięki wielu rozbudowanym funkcjom modul CRM, przy jednoczesnym zachowaniu dużej elastyczności, dedykowany jest każdemu przedsiębiorstwu niezależnie od jego wielkości, profilu czy branży. Możliwości aplikacji w znacznym stopniu wykraczają poza standardową funkcjonalność tego typu modułów.
    W module CRM poza typowymi funkcjami, takimi jak rejestracja danych o kontrahentach i zaplanowanych kontaktach z nimi, moduł pozwala skutecznie planować pracę w firmie, idealnie dopasowując się do wyjątkowego modelu biznesowego i wizji działania.
    Umożliwia definiowanie własnych typów aktywności, projektów, kampanii CRM dzięki czemu dowolnie można dostosować wygląd i zachowanie systemu do indywidualnych wymagań firmy.

      W obszarze CRM funkcjonują moduły:
    • enova365 (enova) CRM – umożliwia kreowanie, zarządzanie i podtrzymywanie relacji z klientami
    • enova365 (enova) Serwis – umożliwia rejestrowanie urządzeń w ramach obsługi zleceń serwisowych
    • enova365 (enova) Szkolenia – przeznaczony dla ośrodków szkoleniowych funkcjonujących zgodnie z ustawą o systemie oświaty
    • enova365 (enova) Wypożyczalnia – umożliwia rejestrowanie i zarządzanie wszelkiego rodzaju obiektami, które mogą być przedmiotem wypożyczenia
    • enova365 (enova) Projekty – umożliwia zaplanowanie i kontrolę realizacji budżetów projektów. Moduł Projekty posiada funkcje związane z budżetowaniem projektu + funkcjonalność modułów: CRM i Szkolenia.
    CRM
    Serwis
    Szkolenia
    Wypożyczalnia
    Projekty

    PULPITY

    enova365 oferuje cztery Pulpity służące do elektronicznej komunikacji pomiędzy użytkownikami – zarówno wewnątrz firmy, jak i z kontrahentami.

    • Pulpit Klienta Biura Rachunkowego – służący do komunikacji pomiędzy Biurem Rachunkowym i jego Klientami
    • Pulpit Kontrahenta – klasyczny przykład rozwiązania B2B. Skierowany może być zarówno do odbiorców jak i dostawców.
    • Pulpit Pracownika – zapewnia komfortowy i sprawny obieg wniosków pracowniczych oraz daje użytkownikom dostęp do własnych danych kadrowo-płacowych. Pozwala na przeglądanie danych dotyczących czasu pracy i nadgodzin, ważności badań lekarskich i szkoleń BHP oraz kwot wynagrodzeń.
    • Pulpit Kierownika – służy do przeglądania danych podwładnych, zatwierdzania bądź odrzucania wniosków urlopowych, wprowadzania norm oraz faktycznego czasu pracy oraz drukowania różnego rodzaju raportów

    ANALIZY BI

    APLIKACJA MOBILNA

    Miej zawsze rękę na pulsie twojego biznesu! Pracuj w dowolnym czasie i miej dostęp do wszystkich danych z dowolnego miejsca! Dzięki enova 365 w wersji mobilnej możesz na bieżąco:

    • kontrolować wyniki sprzedażowe,
    • otrzymywać informacje o zamówieniach,
    • reagować na zapytania zespołu,
    • zarządzać wszystkimi zadaniami w zespole,
    • kontrolować wydatki.

    Nasz profil

    facebook link

    Adres firmy

    XLE Sp. z o.o.
    ul. Śląska 35-37,
    81-310 Gdynia

    E-mail

    biuro@xle.pl

    Telefon

    +48 58 746 35 00
    +48 884 884 808
    Copyright 2017 XLE | All Rights Reserved | Polityka prywatności
    • Strona główna
    • O firmie
      • Zespół
      • O nas
      • Certyfikaty
      • Klienci
      • Wdrożenie systemu ERP
    • Enova 365
    • Oferta
      • enova 365
      • Comarch ERP Optima
      • Własne rozwiązania
      • eZdrowie
      • Comarch Optimed24
      • Chmura – zamówienia on-line
    • Cenniki
      • Usługi
      • Comarch
      • enova 365
    • Referencje
    • Kontakt
    • Strefa
    • Pomoc zdalna
    XLE