20 września 2024 roku opublikowano najnowszą wersję systemu enova365 o numerze 2406.3.6. W tej aktualizacji wprowadzono szereg nowych funkcjonalności w modułach Kadry i Płace, Pulpit Pracownika oraz Pulpit Klienta Biura Rachunkowego.
Kadry i Płace
Obsługa sygnalistów: Nowa wersja systemu pozwala na obsługę zgłoszeń sygnalistów zgodnie z przepisami ustawy o ochronie sygnalistów, która wchodzi w życie 25 września 2024 roku.
Deklaracje PIT: Dodano nowe formularze PIT-8C oraz PIT-8CZ w wersji 12, zgodne z wzorem Ministerstwa Finansów. Wprowadzono również możliwość wysyłki eDeklaracji zgodnie z najnowszymi schematami XML.
Deklaracje ZUS: Zaktualizowano wydruk deklaracji ZUS RPA, wprowadzając nowy blok dotyczący pracy nauczycielskiej. Dodatkowo, dodano nowe kody tytułu ubezpieczenia zgodne z rozporządzeniem Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej.
PFRON: Umożliwiono dostosowanie okresu ważności orzeczeń o niepełnosprawności zgodnie z nowelizacją ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej.
Pulpit Pracownika
Zgłaszanie naruszeń: Pracownicy mogą teraz zgłaszać naruszenia dotyczące nieprawidłowości w miejscu pracy poprzez nowo dodaną funkcję „Rejestr naruszeń” w Pulpicie Pracownika.
Pulpit Klienta Biura Rachunkowego
Wsparcie dla sygnalistów: Biura rachunkowe mogą teraz przyjmować zgłoszenia od sygnalistów dzięki nowej funkcji „Rejestr naruszeń” dostępnej w menu głównym Pulpitu Klienta Biura.
Więcej informacji na temat zmian można znaleźć w ulotce. Nowe wersje systemu enova365 są dostępne bezpłatnie dla wszystkich Klientów posiadających aktywną gwarancję, na stronie internetowej producenta.