XLEXLEXLEXLE
  • Strona główna
  • O firmie
    • Zespół
    • O nas
    • Certyfikaty
    • Klienci
  • Enova 365
  • Oferta
    • Enova 365
    • Comarch Optima
    • eZdrowie
    • Comarch Optimed24
    • Chmura – zamówienia on-line
  • Cenniki
    • Usługi
    • Comarch
    • Enova
  • Referencje
  • Kontakt
  • Strefa
  • Pomoc zdalna

enova365 Serwis

    Home enova365 Serwis

    Moduł Serwis umożliwia rejestrowanie urządzeń w ramach obsługi zleceń serwisowych.
    Funkcjonalność modułu oparta jest o urządzenie, co w systemie oznacza element reprezentujący przedmiot, który jest serwisowany. Każde urządzenie posiadać będzie pełną historię napraw i przeglądów. Moduł polecany jest szczególnie:

    • Firmy prowadzące warsztaty naprawcze i serwis pogwarancyjny sprzedawanych przez nie towarów
    • Firmy świadczące usługi naprawcze

    Funkcjonalność:

    • Zlecenia serwisowe: w momencie przyjęcia urządzenia do naprawy czy przeglądu, tworzone jest zlecenie serwisowe, które automatycznie może pojawić się na liście zadań do wykonania przez danego operatora (serwisanta).
    • Przeglądy: na podstawie określonej częstotliwości przeglądów i okresu gwarancyjnego, program umożliwia zaplanowanie przyszłych przeglądów dla urządzenia. enova365 (enova) automatycznie informuje o potrzebie wykonania przeglądu
    • Funkcja automatycznych powiadomień: zapamiętuje i powiązuje urządzenie oddane do przeglądu czy naprawy z konkretnym z kontrahentem (osoba, która zleciła zgłoszenie, może otrzymywać pocztą elektroniczną informację o zmianie statusu zgłoszenia lub etapie realizacji prowadzonego zlecenia).

     

    Funkcjonalność modułu SERWIS może zostać rozszerzona o pozostałe, dostępne w enova365 moduły, co umożliwi dodanie towarów pobranych z magazynu by przeprowadzić naprawę i wystawianie dokumentów handlowych czy księgowych bezpośrednio z poziomu zlecenia

    Korzyści:

    • pełna obsługa zleceń serwisowych przy użyciu jednego narzędzia,
    • automatyzacja procesu informowania klienta o etapach realizacji zlecenia
    • możliwość tworzenia dokumentów handlowych i księgowych bezpośrednio z poziomu modułu Serwis.

    Opis modułu pdf

    Nasz profil

    facebook link

    Adres firmy

    XLE Sp. z o.o.
    ul. Śląska 35-37,
    81-310 Gdynia

    E-mail

    biuro@xle.pl

    Telefon

    +48 58 746 35 00
    +48 884 884 808
    Copyright 2017 http://xle.pl | All Rights Reserved
    • Strona główna
    • O firmie
      • Zespół
      • O nas
      • Certyfikaty
      • Klienci
    • Enova 365
    • Oferta
      • Enova 365
      • Comarch Optima
      • eZdrowie
      • Comarch Optimed24
      • Chmura – zamówienia on-line
    • Cenniki
      • Usługi
      • Comarch
      • Enova
    • Referencje
    • Kontakt
    • Strefa
    • Pomoc zdalna
    XLE